Ahad, 14 Mac 2010

15 M AC,1991


Selamat Ulangtahun ke 19 buat Mohammad Aminur Fiqrie Bin Mohd.Fauzi.
Semoga,Along panjang umur untuk terus beribadat kepada Allah,bertambah iman,menjadi anak yang soleh dan sentiasa di dalam lindunganNya .Amin..

Abah,Emak dan adik-adik sentiasa merinduimu.Pandai-pandai bawa diri dimana juga ,Along berada.Terimakasih atas pengorbanan Along,semasa ketiadaan kami.Harapan kami Along berjaya dalam pelajaran dan bidang yang Along minati.Biarlah berpenatlelah sekarang,sesungguhnya setiap kesenangan itu diperolehi selepas setiap kepayahan yang kita lalui.

Salam Sayang dan Rindu dari kami di perantauan.

4 ulasan:

nor64 berkata...

salam acik,

tahniah dah ado anak bujang haa..bosarnya dah...suke tengokkkkk....tadi akak dah komen panjang lebar tapi terpadam pulak labtop ni..lepas tu akak on balik tgk2 acik komen kat blog akak tu..that means on the same time kita komen each other hihhii..rase dekatnya pulak kita ni ...

Puan N berkata...

w'kumsalam kaknor.
timakasih kak.Tu ar kak,tahunni la tak bersama bujang sorangni,harap dio tak sodihlah,takdo kek,apolaie piza bosar macam dak ahmad potongtu.
Agaknya kita sesuku,tulah raso dokatna tu.hihi

kakyon berkata...

salam pn.n
sedih baca n3 n ni.kak dah mengalami keadaan macama ni.Bila anak duduk jauh dari kak..tak dapat nak gambarkan perasaan kak.sampai.. kalau nampak kapalterbang lalu aje..hati jadi sayu..seolah hati kita di bawa terbang bersama ketempatnya..

Puan N berkata...

w'kumsalam kakyon.
Macamtulah kak.kalau masak,nakmakan teringat dia,taksedar airmata kluar.kdgtu saya masaklauk kesukaan dia,tup2 dia tpon,mcm tau2jer.tu sayu rasa.nak buat macamana,redha jelah,tanggungjawab sbg istri n ibu,mampu doajer utk dia,moga dia ceria n slamat ditmpat blajarnya.

Catat Ulasan