Ahad, 15 November 2009

Bunga Tulip

Salam semua,selamat berhari minggu.Harap harini,hari yang menceriakan bersama keluarga,bersantai2 dan bagi ibu-ibu,hari yang sibuk untuk menyediakan juadah yang lebih istimewa dari hari biasa.Harini,kita lari tajuk sikit k.Saje nak merehatkan mata tengok munga2 yang kuning pulak.Sebenarnya nilah hobi kita diwaktu yang sengaja kita lapangkan,selain dari mengait.Xstichni kita mula buat dari cikabang kita mula bekerja di Arabni,ni baru siap.punyala lamo,baru siap.Kita nakcuba pulak hantar frame katsini..tapi tengah duk fikir juga,bolehke hias kat dinding umahkita yang kosongjerni.Macam tak berseri,takutlak tuan rumahni marahke ketuk paku.Ni ada lagi 1 projek xstich tengah berjalan,taktahulah bila nak siap,bukannya apa,cikkak sorangni punyalah rajinna mengomehni.K lah nak g layan kenitni pulak....Jumpa lagi


2 ulasan:

Saidah Samadi, Ipoh, Perak berkata...

Pn. N
Salam. Tak ada jubah2 yg cantik dari sana. Teringin pulak aka. Tapi tak suka yg warna hitam panas...

Salmi berkata...

Salam Pn.n, tima kasih sudi singgah blog akak..cantik yellow tulip tu..akak ada jugak buat bunge tulip tapi kaler pink..

Catat Ulasan