Ahad, 27 Disember 2009

Cawa cup

Assalammualaikum teman-teman n keluarga Achik semua.Harap semua eh sihat n ceria selalu.Seperti Achik janji dulu,inilah ,set cawa comey yg Achik dapat haritu.Terbongkok2,terjengah2,sampai tuan kedaitu naik polik,apo gak yang Achik dukcari.Puehhatilah dapat set cawa comeyni,yang tak bestnya,tak dapat lobih pulak.Kalo tak boleh gak tukar2 ngan teman sealiran ngan Achik.Achik suko tengok bunganya itu,ala2 Victoria Roses lak,tapi sekoratlak.Lupa pulak,dikesempatan ini,Achik nak minta maaf kepada teman2 semua,andaikata sepanjang Achik bersama semua di alam maya ini,Achik ada menyinggung perasaan,tulisan Achik yg ringkasni membosankan semua,sekali lagi minta maaf banyak2na.Mingguni Achik takdapat bersiaran,kerana Achik dan keluarga,insyaallah akan ke Mekah.Doakan kami semoga selamat kedestinasi n mendapat umrah yang mabrur.Apa yang Achik n3kan bukan ada niat untuk menunjuk2 atau sebaliknya,cuma ingin bersama2 menyokong teman2 yang sealiran dengan Achik disamping berkongsi ilmu barang2 Antik ini.Kepada teman2 yang kadang2 Achik sempat jengah,tak sempat tinggal jejaktu,minta maaf,kekadang line broadbandni terputus,dan berejam,baru sekeratje blog teman2 yg keluar.Jgn kecik ati,walopun takado yang kisah,ngehhhh.. tapi Achik yang kisah.OKLAH pnjg lebar pulak,minta maaf bnyk2,n terimakasih kepada semua.Meh layannz n3 Achikni.Jumpa lagi...Salam...
'cawa, tomey aka mangkuk kocikni kat sini untuk minum kopi.Air kopi pulak,diletak dalam termos sebolahtu.Taksabar pulak guna cawa ni,sobab eh berkali2 lak nak tuang airtu kan.
cawa cup,namo setni kat Arab.Achik suka tengok munga rose sekerattu.

2 ulasan:

Saidah, Ipoh, Perak berkata...

sedaplah rasanya kopi tu lak

Puan N berkata...

saya bancuh kopi dari mesia tu kak.belum cuba lg kopi dari sini.hubby adalah beli dah siap bancuh,bau dia jek kuat,kaw2nyer.nntti nak beli juga utk bawa balik.

Catat Ulasan